KRATKOMETRAŽNO O DOLGOMETRAŽNIH (6)

Piše: Matej Krajnc

Iggy Pop: Free (Caroline International 2019) ***

Malce upokojen, a ne upokojen – in svoboden. James Bond in Dirty Sanchez se strinjata.

Nirvana: Live And Loud (Geffen 2019) ****

Bili so živi, bili so glasni, bili so tudi v živo. Potem jih ni bilo več, a kult je ostal in zdaj bojo očitno zabeleženi tudi vsi špili. Ne, ne govorim tudi o bootlegih, kje pa!

Bryan Adams: Shine A Light (Badams/Polydor 2019) **

Še vedno je samo pop ocepek, ki bi rad bil rocker, ali pa niti ne, samo tak vtis bi rad dajal javnosti. To, da svoj label poimenuje z besedno igro, še ni badass poteza. Pa tudi kot nož ne zareže. Najboljši dokaz za to je gostja J. Lo.

Mötley Crüe: The Dirt Soundtrack (Eleven Seven 2019) **

Vprašanje je, če leta 2019 potrebujemo nove pesmi benda, ki je tudi leta 1981 bil ena sama poza; seveda z destrukcijo, ki gre zraven, a včasih se zazdi, da zgolj zato, da bodo nekoč prišli na Netflix.

Marika Hackman: Any Human Friend (AMF/Virgin EMI 2019) **

Tabuji se v družbi morajo podirati; pravzaprav jih sploh ne bi smelo biti. A vendar je za to potreben tudi talent. O prvem ne dvomim, o drugem da. Čemu? Hja …

Delbert McClinton & Self-Made Men: Tall, Dark And Handsome (Hot Shot 2019) **

Grejo v Mexico, na koncu poetizirajo, Delbert in fantje, a moč glasu je eno, drugo pa je dejstvo, da so (tokrat?) tako generični, da ob njih Bonamassovi komadi za hip dobijo celo prizvok bluesa.

Joe Restivo: Where’s Joe (Minden 2019) ***

Kje je Joe? V Starlight Motelu. Ali pa v hiši grešnic. Ali pa v Liverpoolu z Beatli, kjer je mladi George Harrison igral Raunchy Lennonu in McCartneyju. Ali pa nekje v San Diegu z mladim Tomom Frostom. Kdor ga prvi najde, naj se pofočka!

Jamila Woods: LEGACY! LEGACY! (Jagujaguwar 2019) *

Kaj vse se dandanes prodaja kot R&B/soul? V glavnem pop. Ki je bil svojčas ločen: Johnny Mathis: pop, James Brown: R&B, Otis Redding: soul. In Jamili ne bi bilo treba tako vpiti: vse je v velikih začetnicah in svoje korenine priklicuje. Korenine pa nič.

Keb Mo’: Oklahoma (Concord 2019) ****

Ni njegov vrhunec, a hej, glede na to, kar se dandanes ponuja kot blues, ne moremo kaj dosti izbirati.

 

Advertisements

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.